Sjuk, mysig övervåning

Va sjuk igår, så orkade inte blogga! Är hemma idag också, har haft sån mensvärk och varit yr i huvet! Igår började jag med nya ppiller sorten, mått lite illa i natt och imorse men det känns bättre nu och nu hoppas jag verkligen att det funkar den här gången och att jag mår bra av dom!  
Aja, jag tänkte visa min hall  uppe på min övervåning! Börjar bli jätte mysigt nu och är så nöjd! Har flyttat ut nya TVen på hallen så nu får det bli helg mys i soffan istället för i sängen! Skönt eftersomvi alltid brukar va ganska många i min säng och det är ju skönt att inte den blir tillrörd varenda gång haha! ;) 
Nu är det bara det andra rummet kvar, och så en dörr nere vid min ingång ner till resten av huset!  Det är lite trångt, för soffan va ganska stor men jag tror man vänjer sig!

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback