Hänger kvar

Vet inte vilka som han läsa inlägget om att jag böt blogg? Tog iallafall bort det, bloggen
är också borttagen eftersom det krånglade när man loggade in! Jag stannar alltså kvar här ett tag till!
 
Imorse när jag vaknade hade jag hjärtklappning, har haft det på mornarna ett tag och sen när jag gått upp så
har det gått över! Men åkte iallafall till vårdcentralen och kollade men det va inget fel, stress över skolan
trodde han, gissa om jag vill ha jullov nu! Men är ledig imorgon och sen blir det en kort skolvecka på
tre dagar innan helgen igen, blir nog en riktigt bra helg med julbord och annat mysigt!
 
Efter vårdcentralen va jag iallafall in till mormor en snabbis och sen till Alunda och åt lunch med mina
favoriter! Sen när jag kom hem så va jag och mamma ut och gick en bit med hundarna och nu sitter
jag och pluggar så jag får allt inlämnat innan lovet! Två uppgifter jag ska ha klara egentligen!
 
 
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback