Snälla tomten, kan vi inte få jullov nu?

Usch vad skoltrött jag är, nu vill jag bara ha lov! Det är inte grejen att jag tycker linjen
är tråkig, att jag kommit på att jag valt fel eller så utan det är ju det här jag vill göra! Men har ingen
energi till skolan heller, det är bara jobbigt och tråkigt just nu! (höstdepp i skolan) Kan ju få bli lite snö
nu så det blir lite ljusare i alla fall, sen skulle det inte skada med massor av sol heller!
Dock blev jag lite chokad när jag fick höra att det bara är typ 4 veckor till jullov? Snart där och sen ser jag
fram emot vårterminen, när det blir praktik och så, vårterminerna går alltid fortare än höstterminerna!
Men bortser man från skolan, ja då älskar jag livet över allt annat!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback