Ekar tomt här inne

 
Ja, och jag har ju helt glömt bort att vissa all shopping! Haha, även fast bloggen ligger
nere lite så ligger inte min shopping nere såklart! ;) Har precis kommit hem från stan, men handlade
ingenting, en klänning men den köpte mamma till mig som julklapp!
Annars lämnade jag bara tillbaka ett par byxor på hm, och sen hade det ju kommit paket på posten
också som jag ska hämta ikväll!
Men tänkte visa det jag köpt på sista tiden, kanske inte är allt, men det jag kommer ihåg i alla fall!
 
 Det är typ det här tror jag, säkert missat nåt! Har köpt vinterjacka också men orkade inte gå ner haha!
 
 

 
 
 
 

Kommentarer!
Postat av: Anonym

Vart är plagget på den femte bilden ifrån? Väldigt fin

2013-12-01 @ 15:54:22

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback