Påskmiddag

Har haft en jätte mysig kväll med god mat och bra sällskap!
Nu ligger jag i sängen och ska sova, eller aa försöka.. 
Hundarna är hos farmor ikväll, och jag sover ALDRIG utan Bella, bara när jag har
kompisar som sover här och då är jag ju inte ensam ändå!
Men att sova utan Bella när jag är ensam, det är omöjligt. Det känns bara fel när
hon inte ligger här bredvid. Så får väll se när jag lyckas somna! Saknar er mina pluttar ♥
Och det är så naturligt att dom ska vara hemma, jag gick in i kontoret nu när alla gäster hade åkt och skulle
kolla hundarna för dom brukar va där när det är gäster här, men nej inga hundar där.
Och när jag skulle gå upp så gick jag över nätet som alltid står för för att dom inte ska springa upp ensamma.
Men nej, det kunde jag ta bort ikväll för de va inga hundar hemma som kunde springa upp!
Det blir tomt, man är så van att dom ska vara här!
 
Men nu ska jag väll försöka sova då, utan sällskap.. Första gången på hundra år typ!
Inget sällskap och ingen hund! Ogillas starkt!
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback