Thuns med mamma och syster

Har varit ner och jobbat på andra jobbet nu, städade men det gick fort idag och
direkt efter det drog vi till Thuns, jag mamma och storasyster! Man hittar alltid så mycket där, lite för mycket!
Men jag gick ut före när jag hittat lite haha och jag tog bara det jag verkligen ville ha och la tillbaka lite hihi!
 
Men jag hittade en aas fin klänning, eller mamma hittade den och jag blev dökär! Kan ha den både till fint och
till vardags, kanske inte kan gå hemma i den o göra ingenting men typ när man ska till stan eller så
kan man ju ha den! Och sen hittade jag en tröja, köpte medium för de fanns inte small, haha och den
va ganska stor! Men as bra typ sena sommarnätter utomhus eller vinter när det är kallt åhh myströja!
Sen köpte jag en ögonfransböjare för min har ju varit borta i typ 100 år!
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback