Barnvakt

Den här veckan ska jag spendera med mostersälskling så idag har han varit här hela dagen!
Eftersom han själv fick bestämma imorse så blev det såklart att vi åkte
lastbil och grävmaskin med morfar, det bästa han vet!
Sen efter det fick jag bestämma och då åkte vi med mormor och gammelfarmor och shoppade lite!
Eller vi va till fullerö handel, jag köpte tre väggord som jag satte på sängen och
sen ett hjärta som jag ställde på listen över sängen där jag har tavlor och sen köpte jag en skylt till pappa!
 
Sen va vi hemma resten av dagen, alla va hit på middag och sen åkte dom hem och jag åkte
ner till verkstan och jobbade, städar ju kontoren och så där men det va ganska rent idag så gick ganska fort!
 
Sen åkte jag hem och böt om och skulle ut och gå, hade precis gått ut när jag mötte Karro så satt och pratade
med henne hur länge som helst! Men sen gick jag 1,5 km iallafall hahaha duktig jag! ;)
 
Men nu ställer jag klockan på 7 för halv 8 kommer mostersälskling tillbaka! Godnatt!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback