SÄGER DE ALLT FÖR OFTA.. TYVÄRR

Jag säger det alldeles för ofta, att jag ska ta tag i träningen osv..
Men när man känner att man mår bättre av de, jag känner att jag blir piggare. Efter
bara ett träningspass så stärks mitt självförtroendet. Men ändå
är det s svårt att hitta motivationen. Jag hatar inte min kropp, men jag älskar den inte och jag
VILL älska min kropp. Jag vill känna mig nöjd, jag vill kunna vara stolt över den och
det måste jag kämpa för att vara.
Jag har tränat idag, jag mår så mycket bättre. Jag
måste fortsätta, när jag känner att jag inte orkar eller inte har lust måste
jag tänka ett steg till, vill jag må som bäst? Ja.. Träna då!
 

Kommentarer!
Postat av: Linnea

Du får väl hitta ett träningssätt du tycker är roligt :) jag kan aldrig låta bli att dansa och gör det så fort jag får chansen!

Svar: Ja jag vet! :)
None None

2013-01-10 @ 10:03:06

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback