LÖRDAG, LITE SÅ VI KÖR

Ligger i sängen nu, äntligen! Är så sjukt trött, länge sen jag la mig innan 9 iallafall..
Vart ju sjukt sent i natt, somnade väll typ 5 imorse! Men de va ju så värt det, hade en underbar kväll/natt/morgon/dag
hahaha.. Alla sov ju kvar här så dom flesta drog ju vid 4 idag!
 
Så i natt när vi inte hade något att göra så kom vi på att vi skulle gå ut och spela twister för det låter
ju rätt mycket och ville inte väcka mamma och pappa, hahaha men jag gick ut och la ner mattan och skulle
ställa mig på den så gled den undan och jag vurpade så då insåg jag att det bara va o glömma o lyckas spela ute
men sen kom vi på att de va skit kul att åka på mattan ner för "backen" bredvid vårat hus så vi roade oss med de haha!
Filmade, ska lägga upp dom filmerna idag eller imorgon! Får se!
 
Jag har iallafall haft en underbar helg och just nu är mitt liv bättre än bäst! Det är ju söndag, så skola
imorgon, men inte ens de känns så överdrivet jobbigt! 
Då e de bra hörrni! ;) 
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback