DAG 3 - EN ROLIG KVÄLL

Vet inte om dom menar att jag ska beskriva hur jag tycker att en rolig kväll ska vara?
Eller om jag ska berätta om en rolig kväll jag varit med om, men skitsamma om de blir fel!
Jag tar en kväll jag varit med om!
 
Halloween helt klart!
 
Jag njöt av varje sekund, jag hade en underbar kväll! Vi kom dit vid typ 8, så hade
nästan ingen kommit dit men vi pratade lite med vakterna osv..
Sen rullade allt folk in, vi va inte så många men de va enbart folk som jag tyckte om! 
Alla drack och hade kul, polisen kom dit o snacka.. Men dom va allmänt trevliga så¨det hade vi inget emot haha!
Sen bara njöt vi av kvällen och sen drog jag och Elli hem och kolla film.. Dagen efter, städningen va 
ju inte allt för kul, men sånt man får ta! ;)
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback