Seg söndag

I lördags "festade" vi! Hade så sjukt kul, hände så sjuka grejer och kvällen kommer
vi ALDRIG glömma verkligen hahaha! men det vart skit kallt o va ute så gick väll in vid typ 1? 2? Äsch minns inte
men vi låg och kollade film hälften av oss ett tag också så haha somnade ju inte tidigt!
 
Men jag låg bredvid en som prata i sömnen och en som snarka hahahaha skjut mig!
Men överlevde iallafall!
Men jag gjorde absolut ingenting på hela dagen igår, typ va med Julia och kolla film! Käka kebab osv!
 
Nu har jag precis kommit hem från skolan, ligger och väntar på Becca! Hon slutade
50 minuter senare än mig så pallade inte vänta haha! Aa men dagen har vart sjukt seg och är så sjukt trött!
Och har insett att vi har typ en eller två lektioner på hela schemat som vi bara är våran klass annars är vi dubbel
klass med handels treorna, vård och omsorg eller restaurang tror jag! Åh jippi! haha ;)
 
Lördagen
 
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback