Internet funkar, iallafall i några sekunder

Nu funkar internet, men det slår av hela tiden! Det är typ min data det är
fel på för internet funkar på pappas data och på min mobil.. Så det är datan som håller på o
lägga av eller nåt! Skit också.. Men aja!
Har inte gjort så mycket, igår på morgonen va jag Dennis och Pitten till bygdegården och dukade
för mk festen som va där igår, vi skulle också ha åkt dit men sen träffa vi på några andra på vägen
så det slutade att vi satt hemma hos mig med dom istället haha!
 
Nu ligger jag i sängen, ska snart städa rummet osv! Ska äta kebab ikväll, skiter i om
det är onyttigt! Ska deppa över att det är sista dan på lovet, imorgon är det skola
igen! Men jaja, bara 10 veckor till sommarlov och tre veckor till valborg så får trösta mig med de ;)
 
Fick bara typ tre bilder igår, men lägger upp dom sen!

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback