LITE SNABBT BARA

Har inte haft tid att blogga, men ska göra ett inlägg imorgon om allt jag fått o så!
Men hade en grym födelsedag igår, när jag kom till skolan så kom Jennifer i korridoren o sjöng och hade en "tårta" med sig, haha en chokladboll med massa klubbor istuckna i, sötaste vännen jag har!
Kan visa den imorgon!
 
Efter skolan igår va jag med Jennifer sen drog hon till Ullared och jag va med Julia, Dennis och Adde.. Träffade även Arvid, Rikard och Jonatan en stund!
Fick jätte fina presenter av mamma och pappa och Linn och Jens igår! Visar dom oxå imorgon :)
 
Har firat med mormor och morfar idag på dan och nu ska jag dra till syrran och fira med resten av släkten innan jag drar hem igen och är med mina fina!
Pusssssss
 
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback