HAR ETT UNDERBART LOV OCH DET BLIR BARA BÄTTRE

Jag har ett underbart lov och det blir bara bättre och bättre, har varit med underbara vänner.
Träffat super härliga nya vänner, och hoppas på att träffa massa fler!
Ikväll ska jag bara lägga mig tidigt o kolla film, o imorgon ska jag sova ut och sen kanske åkt till stan med mamma.
Kolla efter klänning, för har inte fått min från nelly och jag MÅSTE ha en klänning till på lördag och får jag inte den där måste jag ha en annan så ska kolla imorgon tänkte jag.
O aa juste, min nya iphone kom i fredags oxå, underbart att ha en mobil som fungerar helt!
Och sen har jag lovat att visa allt jag fick när jag fyllde, inte hunnit med de.. Men senare ikväll kanske!
 
Bjuder på lite bilder från första delen av mitt lov!

Jag och Jennifer knäppte massa kort igår, men dom kommer i ett eget inlägg.. Dom va så många! Haha
 
 
 
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback