UNDERBAR HELG

Ja som sagt midsommar va ju underbart, somnade väll runt 7 på morgonen eller nåt sånt.. Haha.
Men sen runt klockan 2 i lördags så kom typ alla som hade åkt hem tillbaka o hjälpte till o städa osv. Sen på kvällen åkte jag och Jennifer med till min syrra o åt. Sen åkte vi till Dennis och hade en super mysig kväll med underbara människor.
 
Så då kom vi väll hem runt 3 på natten eller nåt, ganska tidigt ändå för o va oss haha..
Aja, sen städade jag och Jennifer hela dagen igår.. Så nu är det ordning på mitt rum igen haha!
 
Jaja sen igår kväll kom Stoffe, Andre o Dennis hit o kolla film med oss och hade det allmänt bäst bara. Det är våran helg, inte så detaljerad kanske men.. Det duger ju haha!

Sen lovar jag att uppdateringen ska bli bättre oxå !

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback