FREDAG WIIHOO

Är otroligt lycklig, livet leker och jag mår toppen. I onsdags var vi ju hos farmor, så då träffade jag kusinerna osv, super mysigt.. Sen efter dte åkte vi och hämta Jennifer så då va jag med henne resten av kvällen. Sen igår när vi vakna så åkte vi till gimo och handlade o kolla pengar osv.
Köpte dipp, gurka, paprika, chips och cola osv.. Så igår kväll satt vi ute hela kvällen och lyssna på musik och åt de och mös i kvälls solen bara. Sen kom Karro förbi här när hon va ute och red så då fick jag sitta på hästan, haha övervann min räddsla.. Har blivit jätte rädd för hästar men fattar inte varför haha.
 
Jaja, men sen gick vi iaf o la oss och idag har vi legat och kollat andra avenyn hela dan. Vi kanske inte borde klaga ändå haha.. Ikväll kommer Dennis, Stoffe o Adde hit.. Saknat dom massor den här veckan haha!
 
Och glöm inte att följa mig på instagram @jenniiifere
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback