För att jag älskar dig

Ligger ensam i sängen nu, saknar min fina pojkvän..
Mår inte bra, hatar att vara ensam då..
Satt och kollade runt lite på internet och hittade lite fina dikter. Så det här inlägget är till dig min fina Axel!
Jag älskar dig !!

Du ser mig, ler och då står tiden still.
Där finns en verklig kärlek, varm ömhet
och dina ögon lovar mig trohet.
Jag känner lyckan av att finnas till.


I Love you in the morning
I Love you in the night
I Love you in pyjamas
but i Love you best without.



Tänk dej en vinter utan snö och frost.
Tänk dej en höst utan löv och blåst.
Tänk dej en vår utan fåglarnas kvitter.
Tänk dej en sommar utan havets glitter,
så känns det för mig en dag utan dej





Kommentarer!
Postat av: perra ö

lägger ni aldrig upp bilder när ni pussas nakna? hihihi

2012-01-30 @ 10:45:52

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback