ONSDAG

Har precis kommit hem, sitter i sängen och bloggar nu. Funderar på att gå ut o gå en sväng, eller springband. Kan inte riktigt bestämma mig. Får se..
Sen ska jag väll duscha av mig, lägga mig i sängen och slå på desperate house wives. Så sjuukt bra!!
 
Har varit i stan idag och köpte en bh och ett par leggings. Men leggingsen va alldeles för stora. Satt skit fult, så sja byta dom. Men ni kan få en bild imorgon. Och imorgon ska jag till stan igen. Sen är det fredag och skola.... Sen en underbar helg.
Och imorgon får jag äntligen träffa finaste Adde och Dennis! Saknar dom så mycket, trots att jag träffade Adde igår haha.
 
Lägger kanske in ett godnatt inlägg senare.
Har tyvärr inga nya bilder idag så bjuder på en gammal bild som jag facerapade Elli med sist hon va hit.
Hahah.
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback