LÖRDAGS MYS

Igår åt jag först middag med familjen, sen vid 20.00 typ kom Ida, Dennis och Adde. Sen spelade vi kubb kollade film och va o köpte godis osv..
 
Hade en underbar kväll. När vi låg och kollade film kom syrrans son och skrek på mig att han ville vara med. Så då va han med oss en stund, super mysigt, han låg och mös med Adde och sen spelade han lite på Idas mobil, haha så söt och ja.. Inte ett dugg blyg? Haha älskade unge
 
Idag ska jag hem till syrran och va med deras kattunge medans dom fixar nåt golv. Sen ska jag väll hem och njuta för imorgon är det ju ny vecka, 5 dagar i skolan.. Fast nä.. För på onsdag är det kickoff och torsdag är jag ledig så..
3 dagar i skolan dåå... Wooho
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback