FEST IGÅR, MYS IKVÄLL

Igår va de "fest" här, ingen stor men jaja.. De dög ju haha. Träffade massa fina vänner, och kul hade jag.
Först kom det några stycken och åt kräftor och grillade, inte så seriöst för jag och Dennis satt ute och åt och alla andra inne så ja, de blev ju rätt kaos haha. Jaja, sen kom det lite folk, några drog och sen på slutet va vi rätt många som bara stog och gjorde ingenting. Jaja, jag hade iallafall en underbar kväll.
Ikväll ska jag träffa Adde, Dennis och Ida.. Så underbart. Ska bara göra ingenting, kolla på film och bara njuta av lördag kväll.
Blir väll antagligen godis och massa skratt !
 
Fler bilder från igår kommer senare, ska rensa min dator på bilder osv för min hårdisk är full. Jävla skit.

 
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback