RUBRIK

Ligger i sängen nu, ska träffa Jennifer imorgon ist för allt blev krångligt med skjuts osv..
har inte haft så jätte kul idag ! Men har inte mått super bra heller så.. Mamma köpte en väska åt mig iaf när vi var och shoppade, super fin ! Visar den imorgon..
Snart är det en månad sen det tog slut mellan mig och A oxå.. Känns faktist bra nu! Alltså jag har ju inte glömt allt men jag har gått vidare, och det gick ganska fort trots allt.. Första veckan kändes det riktigt jobbigt o så.. Men även om jag inte är kär i han längre så älskar jag han, och det kommer jag alltid göra.. Därför vill jag att han ska vara lycklig, och det verkar han vara nu! Och då är jag oxå lycklig!
Men jag är iaf lycklig och jag har gått vidare!

Imorgon ska jag träffa Jennifer iaf, hon kommer mitt på dagen nån gång så får se vad som händer på kvällen o de!
Sen på måndag är det ju valborg så!


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback