Snabb bloggar innan skola

Ska snart åka till skolan så får bli snabb blogg, jag han inte igår! Först va jag till skolan, sen stan, sen
till syster en snabbis, sen hem och tränade och sen pluggade och sen gick jag och lag mig!
 
Har ju börjat med nya ppiller, mår så sjukt illa av dom så kan knappt sova! Hoppas det går över snart
för det här funkar inte och då måste jag byta igen! Orkar inte!
 
Sjukt skönt med torsdag, snart helg igen! Äntligen, så sjukt skoltrött jag är! Men det är väll bara kämpa på! Bara
två år kvar ju haha ;)
 
Fick en kommentar om att det va bättre när texten va på sidan och inte i mitten, fler som tycker de? Isåfall så har jag det om det blir lättare för er att läsa!
Men nu måste jag dra, puss
 
 
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback