Så mycket annat att göra

Ja jag kommer antagligen inte blogga så mycket, typ som jag gör nu!
Känner ingen motivation alls längre och det känns som det bara skrivs samma sak.
Dessutom händer det så mycket annat just nu så jag sitter sällan vid datorn, gör jag de så är
det med en film!
 
Men jag kan faktist säga att så nöjd med livet som jag är nu, det är länge sen jag va! Allt bara fungerar
och jag är så otroligt lycklig med människorna jag har vid min sida och allt är hur bra som helst!
 
Men det har inte hänt nåt speciellt senaste
dagarna som ni missat! Jag har målat en liten bit av en vägg uppe på min övervåning
i griffelfärg, men ska måla en gång till så är inte riktigt klar än! Annars har det bara vart som vanligt, plus lite bättre då! ;)
Va till stan igår med mamma och pappa, idag har jag varit med systrarna och som sagt målat på eftermiddan!
Sen va vi ner till Alunda och åt middag, sen va jag och jobba och nu är jag hemma och ska snart
hoppa in i duschen innan ensam mamma söker!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback