Hahah, sådär ja

Ja, nu har jag i alla fall fått igång så jag kan använda internet! Woho! Duktig jag!
Så ja, idag har jag varit i skolan, men mådde skit dåligt så det va ju inte allt för roligt!
Men nu är jag ju i alla fall hemma, ska ta på mig mjukisbyxor och lägga mig och kolla skärgårdsdoktorn på
nya TVen snart! Mys!
 
Men haha, min hund har nog slagit i huvet! Hon brukar alltid mysa och ALDRIG leka! Asså, hon har
typ inte ens vetat hur man gör? Det enda hon någonsin lekt med är bebisnappar, men annars har jag nog aldrig sätt henne leka? Men nu leker hon hela tiden, med Gnuttis och springer runt och hoppar osv haha! Det
ser ju jätte töntigt ut, men aja, hon kanske är lycklig då? Hahha sötnos ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback