Duktigt Jennifer, smart

Ligger i sängen nu, har kollat Idol med Karro ikväll! Har varit i skolan idag, och även
om det tog emot sjukt mycket att gå upp ur sängen imorse så va de länge sen
vi faktist skratta och hade såhär kul i skolan som idag! Haha sista lektionen vek jag och Elin gardiner
hela lektionen typ! Seriös lektion! Haha!
 
Aja, men sen ikväll va vi till syster och åt men sen åkte jag hem eftersom jag skulle träffa Karro! Aa och
såklart kom jag på att jag kunde ju hämta Karro på moppen för vi skulle åka och handla
godis också! Haha sen när vi va vid affären sa Karro "Åk den lilla grusvägen hem" och ja såklart
gjorde jag de! Men det skulle jag ju inte gjort haha! Vi kom till en ganska tvär kurva och då bromsade jag inte tillräckligt så det gick lite för fort, så då satte jag såklart ner foten (!?!!!?!) ja ni läste rätt, jag satte ner
foten för att bromsa, men kollade inte ner på vägen men känner hur foten hakar fast typ så jag körde och slog i foten rakt i en sten, eller typ hakade i kändes det iallafall som! Och ont gjorde de! Så nu haltar jag, två sår, en knöl på foten och det kändes ju typ som hälen gick av hahaha! Asså ja, klantiga smarta Jennifer!
 
Men annars va kvällen trevlig och vi hade kul med mycket skratt så ja, livet är ganska bra ändå!
Plus att jag är ledig imorgon så då ska jag till stan och köpa TV och dator med mamma och syster och så kanske lite shopping också hhiihii!
Puss godnatt!
 
 
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback