Äntligen är den här

Åh äntligen är den här, POLISdräkten! Va några som gissa rätt men ingen hade ju blogg så!
Haha men lovade att nämna Jimmi och att han va grym så ja nu gör jag de ;)
 
Igår fick vi sluta lite tidigare från skolan, skönt eftersom de va fredag! Va till syster och
åt på kvällen och sen åkte jag hem och så kom Dennis och Elli, skit trötta va dom så dom gick o la sig efter vi kollat på en film! Haha ;)
 
Men nu äntligen har polisdräkten kommit! Åhhh va bra den va! FAST den va alldeles för kort, asså aa de va typ en tröja på mig eftersom jag är ganska lång också! Men
mamma ska sy på en kant där nere, låter skit fult och vet inte hur jag ska förklara men kommer bli sjukt bra
tror jag!
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback