Torsdag

Nu har jag precis tränat, så nu blir det duschen och sen lägga sig och plugga och sen sova!
Har varit i skolan från typ 10 till 2, sen tog jag bussen till Alunda och så hämtade jag och mamma
Johanna och Hugo! Sen åkte vi hem till oss och fikade med mormor och morfar! Sen tillbaka till Alunda och
åt middag hemma hos Johanna, sen åkte jag och mamma till mormor och morfar och hämtade deras springband!
Mitt har ju gått sönder så ska låna mormors en stund nu!
Så nu har jag sprungit på det och tränat lite mage!
 
NU mår jag bra, imorgon är det ett prov och en lektion, har sovmorgon till kvart över 12! Och sen hem och ta lov
och på lördag fyller jag 18! Allt känns grymt just nu!
 
Oseriös bild
 
 
 
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback