Känns det inte ganska ute ändå?

Att det aldrig tar slut med sånt här i bloggvärlden? Jag har tyckt att Kissie har växt upp faktist, att
hon slutat med att hänga ut människor och provocerat för att få fler läsare! Kanske har hon vuxit upp? Men
inte på bloggen tydligen? Hon säger själv att hon inte är som hon visar sig på bloggen, men det är ju
det alla tror om henne eftersom det är där alla "lär känna henne"
 
Det är ju bara fel med allt näthat, all nätmobbning och jag förstår inte vad folk vinner på det.
Tyra har skrivit ett inlägg på sin blogg, ni hittar det HÄR och det är helt klart värt att läsa!
 
Jag håller helt klart med Tyra och jag hoppas att folk läser och sprider så något kan göras mot allt näthat!
 
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback