En bra fredag

ÄNTLIGEN helg! Så skönt, har varit tre jobbiga dagar nu och det ska bli så skönt med
två dagar ledigt! Idag hade jag två prov, men fick sluta 12 istället för typ 3 så det va ju skönt!
Direkt efter skolan hämtade mamma mig och sen åkte vi och hämtade mitt paket på ica och så köpte mamma blommor till mig som jag hade bett om för att ha i trappan såå fint!
 
Älskade det
som låg i paketet, mjukisbyxor och en tröja, jag beställde ett par mjukisbyxor men när jag hade beställt dom så ångrade jag mig och hittade en annan modell men med samma märke men jag gjorde inget åt det utan tänkte att dom jag beställde är säkert bra! Men nu när jag öppnade paketet verkade dom ha hört mina tankar för dom har skickat den modellen jag egentligen ville ha! Haha, samma pris också så kanske inte gjorde så mycket! Beställde L på tröjan också bara för att jag ville ha en STOR myströja! Såå skönt!
Sen så åkte vi till Thuns och lämnade tillbaka kläderna från modevisningen igår, shoppade lite där också!
Till mig själv och sen så köpte jag present till Sandra, ska ju fira födelsedag imorgon hihiihii! Bara 15 dagar typ
tills jag är 18 åhhh!
 
Aa, men nu ska jag vänta till det finns varmvatten, sen ska jag duscha och fixa mig och sen
ha en bra fredagkväll!
 
 

Kommentarer!
Postat av: jonna - mamma till ängeln emma

Hej kl 16 avslutas dagens blogg, skynda dig och va med och tävla! :)

2013-10-11 @ 15:14:23
URL: http://www.nattstad.se/JonnaStefanius

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback