Partykungen och skolan

Jag har typ precis kommit hem, hade privatjuridik i morse och sen efter skolan åkte jag till banken
och fixade nytt bankkort och fixade eftersom jag fyllt 18, vuxenpoäng! ;)
Sen åkte vi till storasyster och fikade och hämtade en kartong så jag har packat ner kläderna och
ställt undan nu! Har även plockat i ordning mina smycken och ställt dom i en låda i garderoben
istället för att ha dom stå i fönstret, den ramlar ändå bara ner hela tiden haha! Och nu
ska jag snart äta lunch och sen åka i väg och fixa virke till en dörr och försöka mig på att bygga de haha! Får se
hur det går ;)
 
Och juste, fick paketet från partykungen igår! Wiho, muggarna har kommit, amerikanska partymuggarna!
Kände från American pie filmerna ;)
Nu laddar vi för lördag :D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback