Hittade hit igen

Blir många små bloggpauser känner jag men det får ni leva med! Har inte tid
med bloggen, har så mycket annat bättre för mig haha ;)
 
Två senaste dagarna har det varit tyst här men inte i mitt liv! Har haft fullt upp, har haft kusiner, kusinbarn
familj, släkt här och har haft det hur bra som helst! I förr går åkte mamma och pappa bort och sov borta
så då va halva släkten här på middag på kvällen och sen sov farmor och två minsta kusinerna här!
Sen igår så vaknade vi, åt frukost sen fick jag bra sällskap på eftermiddan och
sen till Alunda och åt hos syster! Halloween fika med spindel tårta!
 
Men som sagt, ni får nöja er med dålig uppdatering! ;)
Och nu ska jag ställa mig att baka bullar hihi!
 
 
 
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback