Ja, tack för det här lovet då...

Ligger i sängen nu, nu e det bara ställa klockan.. För 09.15 imorgon, då börjar det igen.. Skolan!
Jag har haft ett underbart lov! Har mått så bra och har fått massor gjort!
Och lyckan är på högsta nivå, mamma och jag börja tjafsa idag men så titta jag på henne och börja
skratta o sa "haha, jag är så lycklig så jag inte ens kan va sur" hahah hur bra är det inte då!?
 
Jaja, igår va jag barnvakt med mamma och pappa till lilla Hugo, sen när Hugo somnat kom Dennis och kolla
film med mig.. Sen åkte vi lite epa eftersom vi hade brist på att göra! Sen när Dennis drog kom Jocke hit! 
Gick upp typ 1 idag, sjukt skönt haha!
 
Men nu tackar jag för det här lovet och återgår till vardagen! Längtar redan tills helg, haha!
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback