Jag idag, skola snart

Har precis gjort mig klar, ska snart gå ner och äta lunch och sen åka till
skolan för en lektion! Sen ska jag hem och städa mitt rum tror jag, sen åka och jobba ikväll!
 
Igår hade jag en as bra kväll, Becca kom ju när hon slutade och så va hon kvar till typ 5! Alltid lika
mysigt att prata av sig med dig hjärtat! Sen eter maten åkte jag och Dennis till Alunda och lämna bankkortet
till Julia och skulle hälsa på Storasyster men vi gjorde inte det! Så vi åkte hem och fikade med mamma, pappa och älskade Sofie! Som jag älskar när du kommer hem!
 
Och sen åkte Dennis vid 9 och då gick jag och la mig, bra måndag med andra ord!
 
Jag idag
 
Jeans - Gina tricot
Tröja - Lager 157
Jacka - Lager 157
Halsband - Gina tricot
 
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback