VAD VORE JAG UTAN ER !?

 Jag älskar er så sjukt mycket, vad vore jag utan er ?
Utan er skulle ingen skratta åt mina dåliga skämt, ingen skulle förstå mig som ni gör.
Man kan ha många vänner, men ni tre är så speciella, ni finns där oavsett vad.
Alla timmar jag spenderat tillsammans med er, har gjort mig till en bättre person.
Att ni bara får mig att må så bra utan att göra något, ni behöver bara vara i samma rum och jag mår
bättre än någonsin. Jag ler och skrattar tillsammans med er.
Tacksam över att få ha er i mitt liv. Dom flesta har nån i sin liv som betyder extra mycket.
Som är ens bästa vän, men jag är lyckligt lottad som har 3 bästa vänner.
JAG ÄLSKAR ER
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback