FÖRSTA DAGEN PÅ PRAKTIKEN

Har precis kommit hem efter första dagen på praktiken, var bara där ett par timmar men iallafall.
Fick plocka upp och prismärka massor av varor, kan inte riktigt förstå att jag om tre år faktist får arbeta sådär på riktigt.. Att jag faktist går i skolan och utbildar mig till NÅGOT.
I mina egna ögon är jag ju fortfarande 13 år och mammas o pappas lilla flicka haha.. Nej men det känns inte som jag är 17, ett år kvar till 18 ?
 
Jaja, nu ska jag krypa ner i engelska boken några timmar sen ikväll ska jag träffa Adde och Dennis. Dom är typ mitt liv haha, gör inget annat än o är med dom!
 
Han inte uppdatera bloggen igår, men var i stan.. Först var jag till doktorn, och sen var jag och köpte väska o skor, tänkte visa det lite senare!
 
Köpte ett jätte fint halsband på min praktikplats, Jennifer

 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback