JA VAD FICK JAG NU DÅ?

Av Linn & Jens fick jag super fina armband, två glas och en jätte fin tröja!
Men bild på tröjan kommer imorgon när jag har den på mig!
 
Av mamma & pappa fick jag data högtalare, kaffe koppar och en jätte fin ängel som det står
"lev inte snabbare än din skyddsängel kan flyga"
 
Av farmor fick jag kökshanddukar och pengar!
 
Av mormor & morfar fick jag en jätte mysig filt, men va svårt o få bra kort så tog från hemsidan!
 
Av familjen Ohlsson fick jag jätte fina ljuslyktor!
 
Av Jennifer fick jag jätte fina örhängen, en super fin ring och en otroligt fin tavla som jag
blev jätte glad av när jag läste!
 
Av Julia fick jag jätte fint armband och ett jätte fint halsband
 
Sen av Johanna, Beppe & Hugo och sen mina kusiner och farbröder
o alla dom fick jag pengar, fick en blomma oxå!
 
Kanske glömt nåt, men då lägger jag upp de när jag kommer på de  hihihi,
bjuder även på en bild på "tårtan" som Jennifer kom med i skolan när hons sjöng i korridoren haha !
 
 
 
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback