FREDAG LÖRDAG, BÄSTA VÄN OCH VÄRME

I torsdags som fina Hedda här, länge sen jag träffade henne så vi hade massor att prata om!
Så igår morse åkte hon hem och jag åkte med familjen in till stan, så var jag med dom hela dagen.
Sen på kvällen åkte vi hem till syster Linn och grillade och hade det jätte mysigt. Så tack för igår familjen, älskar er!
Sen när jag kom hem så kom Adde hit och va hos mig ett tag, kollade film och pratade. Är otroligt glad att jag har dom vänner jag har. Ni är speciella. Haha har träffat killkompisar som är som tjejkompisar, och jag älskar det haha!
 
Idag ska jag städa hela min övervåning, så sjukt stökigt haha. Alla gnäller så det är väll dags nu antar jag. Sen ska jag bädda rent i sängen och duscha. Sen får vi se vad som händer ikväll. Om nån vill ses kanske!
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback