Rensar ut sommaren

Min garderob börjar bli så full nu, så va tvungen att rensa ut lite så det fick bli det jag inte använder
och det är ju typ sommarkläderna o så! Vart inte så mycket, är inte så bra på att rensa
ut men nu ska det ner i kartonger och sen ställas undan! Så nu får det plats mer kläder i garderober ;)
 
Väntar ju paket nu, fick mail att det hade skickats igår så chansar på att det kommer imorgon!
 
Igår efter middagen skulle jag ju åka och jobba, men när jag kom dit så va dom där och höll på med crossarna
så kände mig mest i vägen så jag pratade med dom en stund sen åkte jag hem och då kom Dennis förbi så
då kollade vi en film och sen åkte han hem typ!
 
Men nu är tvättmaskinen klar så nu ska jag gå och hänga tvätt och tvätta lite till!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback