Perfekt helg

Söndag kväll, usch va fort helgen gått! Men hela helgen har varit helt perfekt!
Spenderade min fredag tillsammans med Becca och sen en stund hos storasyster i Alunda!
Becca åkte hem i fredags kväll och kom tillbaka i lördags morse klockan halv 10 och
då slog vi på en film och la oss i soffan! Sen låg vi där hela dagen typ  tills det va dags att fixa sig!
Sen åt vi middag med mamma pappa och några kompisar till familjen! Och sen strök vi gardiner till min kusins
nya hus (sjukt snälla vi är ;) ) Sen åkte vi ner till han och hälpte han satte upp gardinerna och umgicks lite med dom!
Söndan har varit perfekt på alla vis och nu är jag helt slut, skulle träna men nej skjuter upp det för jag orkar verkligen inte! Det får bli en dusch innan solsidan istället bara och sen TV hela kvällen! Pussss
 
Eftersom det vart dålig uppdatering har jag hunnit shoppa också men kan ju visa det imorgon eller nåt!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback