En bra dag trots allt!

Jag är super förkyld, ont i halsen och nyser hela tiden! Och dessutom har jag pluggat engelska
precis HELA dagen! Inte allt för kul, men sen gick man in på bank kontot och kolla om man fått lön,
javisst! Lycka, och studiebidraget hade också kommit idag så nu är jag lite extra lycklig!
 
Och beställde 18 års present till Dennis igår, och den kom idag! Snabb service måste  jag säga!
Skit bra företag, men kan inte avslöja vilket företag de är eftersom jag vet att Dennis läser haha! ;)
Du får vara nyfiken ett tag till lilla gubben ;)
Så nu är ena presenten fixad och helgen närmar sig ju lite iallafall! Just nu känns livet riktigt bra, trots förkylning!
 
 
 
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback