Stan, nu är Pitten & Erik likadana

Imorse va jag till skolan men slutade 11 så då va jag med mamma in till
stan, köpte jeans och en jacka.. Jag skulle köpa en camouflage jacka, hittade en as snygg!
Men sen kom jag på att Pitten hade sagt att hon skulle köpa en och ja.. Vi har ju
samma namn, har köpt typ lika skor och så så vi ville ju inte gå i samma jacka också! 
Så ringde henne och sa att jag skulle köpa en grön med skinnarmar på H&M men den 
va slut så sprang upp på gränby och kolla på Vero Moda.. Och där köpte
jag en grön jacka, skit snygg ska visa sen! Men så skickar jag sms till Pitten och säger att 
jag köpte en hel grön istället för den med skinnarmarna. Men sen dog min 
mobil och när jag kommer hem nu och laddar mobilen så får jag ett sms 
där det står "jag köpte också en helgrön ♥"
Hahaha, så jag ringde henne och ja.. Vi lyckades! Vi köpte lika jacka, på samma ställe
och det måste ha varit sekunderna efter varann.. HAHA! Så nu kommer
vi gå i samma vår jacka också hah! ;)
 
Men så blir det ju ibland, hahahh... Till och med när vi försöker lyckas vi göra fel! ;)
 
Men jag ska plugga nu och sen ska jag lägga upp bild på jackan och jeansen.
Och mina skor har kommit idag! WIIHOOOO..
Men ska hämta dom på posten på fredag! Lääängtar ♥
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback