Stan med mamma

Ligger i sängen, har varit ner och ätit frukost men nu tänker jag att måste blogga idag!
Va till stan igår med mamma, Linn, Jessica och Isabelle! Super mysigt, hittade litegrann iallafall.
Två tröjor. två par skor och brun utan sol! Ska knäppa kort och visa det sen!
 
Nu ska jag rensa min instagram, massa onödiga kort där.. Glöm inte att följa mig där! @jenniifere
Sen händer det väll inget speciellt idag, ladda upp inför helgen, åååh vilken bra helg det ska bli!
 
Elli kommer, vi ska på släktmiddag och lördag är det fest! Kan knappast bli bättre än så! Wooho
 
Här är en bild från i Tisdags när jag va med Sandra, myskväll! Bakade hallonpaj och kollade på EGO!
 
 
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback