Senaste dagarna

Jag har inte bloggat så mycket, men jag lixom tänker på det flera gånger om dagen! Men
sen ska jag blogga och har bara min skoldata nu och den är inte den bästa så då
lixom skiter jag i de istället, ska laga min data och går inte det får jag lösa det!
Men jag kommer ändå blogga som vanligt, för jag tycker att det är kul!
 
Men vad har jag gjort nu då? Ja först midsommar, somnade väll 5 på morgonen!
Hade rätt tråkigt, eller egentligen inte men aa fram till 12, jag och Dennis grillade och satt och prata, spela kubb
och skratta! Sen åkte vi ut, va förbi två fester o så! Fick köra Dennis epa woho! Haha ;)
 
Och igår va jag till syster och åt, spelade kubb och fotbollskrocket och hade det allmänt
mysigt bara. Sen idag har jag bara varit hemma, eller va ner till syster en snabbis och sen har jag vart och
jobbat nu ikväll. Men nu ska jag kolla tre kronor och sova
för ska upp halv 6 imorgon och va barnvakt!
 
Pusssss
 
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback