Mysmorgon, övningskört

Är äntligen hemma nu! Imorse kom Linn och hämtade mig halv 10, fick sovmorgon. Skönt!
Sen åkte jag ner och va med Hugo medans mamma och Linn åkte
till sallongen och fixade mammas hår. Så jag hade en mysmorgon med Hugo, byggde lego och åt glass hihi!
Som jag älskar den där ungen! Sen vid 12 kom Mamma och hämta oss så åkte vi
så Linn klippte Hugos hår och sen åkte vi hem och lekte och busade hemma en stund, sen va vi till Alunda
en snabbis igen, sen va hela familjen hit och åt middag!
 
Efter maten åkte jag och Linn en sväng och hälsade på Kusin och farmor, sen åkte vi till Linn så färgade hon
ögonfransar och ögonbrynen på mig! Sen övningskörde vi resten av kvällen och nu är jag hemma!
 
Imorgon ska jag inte göra nåt speciellt på dagen och kvällen blir det nog mys med
min allra finaste bästaste vän! Sandra, saknar henne såååå mycket!
Livet är på topp ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback