Nattbad, vad gör man inte?

Spenderade kvällen/natten med Dennis och Becca igår haha! Så kul och vi skrattade så vi
grät hela kvällen typ! Vart lite över trött och kunde inte sitta still, så jag fick för mig att jag ville ta ett nattdopp,
men vi hade ingen pool och ingen av om andra ville! Men då kom vi på att vi kunde fylla epaflaket och bada där!
 
Så då fick jag med mig Becca, så vi tog ett nattdopp i epaflaket haha så jävla kul!
 
Idag på morgonen har vi vart i väg till växthuset och pratat om vad vi skulle få betalt och så så nu
är det klart! Och nu ligger jag och Becca i sängen och slappar! Ikväll blir det bilbingo med syster, mamma och farmor :D
 
 
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback