Barnvakt, no time

Ja jag har ju varit barnvakt hela veckan och har inte hunnit blogga på dagarna och
har inte mer än hunnit lägga mig i sängen på kvällarna innan jag somnat så bloggen har fått vara!
 
Men har haft en super mysig vecka, varit ute, sprungit i vattenspridaren, badat, lekt, myst och bara
haft det så bra som möjligt! Men nu ska jag njuta av dom sista veckorna av sommarlovet!
Snart börjar ju näst sista året i skolan! Va bra de lät när man sa de på de viset haha ;)
 
Men på torsdag åker vi till leksand och kommer hem på söndag, så mysigt! Längtar så mycket!
Men annars har det inte hänt så mycket, va ner till Julia en stund i förr går och träffa henne och Emil, har börjat gå ut o gå varje kväll! Har hittat bästa peppningen, appen runkeeper, den påminner en om att gå ut, och berättar allt man vill veta under promenaden högt! Så som hur långt, tiden, kalorier man bränner o så! Man blir verkligen taggad! Rekomenaderar den verkligen!
 
 
 
 
 

Kommentarer!
Postat av: Anonym

Är inte du och Jennifer vänner längre?
Och om inte varför? :O

2013-07-29 @ 12:04:46

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback