Jobbigt, eller?

Sov riktigt dåligt i natt, de e väll så efter att man vänt om dygnet men aja!
Vaknade iallafall klockan 6 men sen somnade jag om och så väckte pappa mig klockan halv 8 och skulle åka
kvart över 8! Hur tänkte han där!? Hahaha

Aja, precis på sekunden, slarvsminkad och ofixat hår han jag klart! Åkte till skolan
i 45 min och sen nu är jag hemma eftersom engelskan va inställd så har jag håla till 13.20 och
sen 40 minuters svenska sen hem igen!
 
Fast trots att jag va trött och att det va måndag kändes det rätt bra att gå upp imorse!
Men vad hände med vädret!? Igår hade jag vårjacka och det va typ 10 plusgrader? Och
idag vaknar jag upp till 12 minus..... INTE okej!

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback