Efterlängtad mysdag med bästiis

När jag vaknade imorse och gick upp och åt frukost blev jag lite sur faktist..
Läste att engelskan va inställd så jag hade sovmorgon men jaja, jag va ju uppe så jag segade
och tog de lugnt men ändå, kunde ju fått sova längre!
 Men sen kom jag till skolan och hade en lektion i en timme, och på den fikade vi och skratta typ så
kändes ju rätt ovärt att åka till skolan haha!
 
Men aja, så klockan 11 åkte jag och Jennifer hem! Efterlängtad mysdag med min bästa bäästa vän!
Har haft det så underbart kul och har skrattat mer än massor! Haha älskar dig vännen! ♥♥
 
Jag sa att vi skulle gå ut och gå, men tydligen va det inte alls bra enligt Jennifer
hahaha fick till svar "Nej men jag blir tjock istället" Hahahhahaha aja...
 
Sen kom Dennis hit en stund, och Jennifer åkte hem sen efter ett tag.. Så när Dennis
åkte tränade jag och nu ligger jag nyduschad i sängen!
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback