Onsdag, fredag imorgon?

Asså det känns verkligen som det ä fredag imorgon, haha så trött och det
är sån stämning? Haha åh kan det inte vara fredag imorgon,  Men aa får väll stå ut
med att det torsdag imorgon då! Snaaaart helg!  
 
Idag har de vart så sjukt segt i skolan, mått skit dåligt också! Började med svenskan, vi ska läsa om medeltiden!
Asså neeej säger jag bara,  gör man inte sånt på historian? Både jag och Elin satt o sucka haha!
Sen va det en timmes håla och sen hade vi Inköp haha men sen sa läraren åt oss att vi fick sluta tidigare
för jag och Elin satt bara och skratta och resten av klassen va ointresserade typ! Så slutade typ kvart över
2 iställer för tjugo i 3! Skönt de iallafall!
 
Men nu ska jag plugga tills maten antar jag och sen städa rummet om inget annat händer! Men rummet behövs
verkligen städas asså!
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback