Livet leker

Sitter i sängen nu, nyduschad! Livet leker, jag mår så himla bra och jag hoppas
verkligen det håller i sig nu! Sjukt trött och seg idag, somnade vid 1, 2 nån gång i natt.. Jennifer
och Jonte sov här så blev lite extra sent, men för första gången va jag och Jennifer klara en
kvart INNAN vi skulle åka till skolan haha! Men igår va jag iallafall med Jonte och Jennifer och
idag har jag varit med Jonte hela dan, kollade andra avenyn och spelade Subway Surf haha!
 
Somnade till och med en stund, men såklart väckte Jonte mig :( Haha!
Sen lagade vi middag och sen åkte Jonte hem så ja.. Nu har jag som sagt duschat!
 
Förlåt en än gång för bloggens uppdatering, ska bli bättre!
Funderade på att sluta blogga faktist, men det är för att "lusten" är borta.
Men det går i perioder och det känns lixom lite skönt att ha bloggen och kunna skriva av sig ibland!
 
Har typ inga bilder från dom här dagarna, men jag har en på Jennifer!
Haha sötnos!
 
 

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback